De tiende !

Hellow welkom bij onze 10de blogger die we vandaag in de kijker zetten !

Wij hebben vandaag gekozen voor : Aluminiumfolie

Een nieuwe blog van de 15-jarige Leen uit België

 flash kopie Wie ?

Leen is dus zoals hierboven vermeld een 15-jarig meisje en woont in een onbekend dorpje in België. Ze zit nog altijd op school en doet nu na 2jaar latijn gedaan te hebben Wetenschappen.  Ze is een super gemotiveerde bloggster en ik kijk er naar uit om meer van haar te lezen ?

flash kopie Wat ?

Tot kort was Leen de eigenaar van voetjesvandegrond. Een paar weken geleden besloot ze om met deze blog te stoppen. Dit vond ik best spijtig want ik was grote fan. Gelukkig is ze niet bij de pakken blijven zitten en is ze direct opnieuw begonnen op Aluminiumfolie.

Ik vind haar blog nu al super leuk ookal is hij nog maar een week oud ! Ze heeft een leuke schrijfstijl en haar onderwerpen boeien me !

flash kopie Waarover ?

Leen noemt zichzelf een : manusje-van-alles-blogger (hihi,  ik vind het echt een legendarische benaming :)) Ze schrijft over vanalles en nog wat, vooral fashion en lifestyle.

flash kopie Wanneer ?

Leen blogt nu redelijk vaak (waarschijnlijk omdat dit het begin is en je niet met een lege blog wilt pronken) Maar volgens haar gaan er per week ±2 keer een nieuw artikel verschijnen. Wij kunnen alvast niet wachten !!

flash kopie Conclusie :

Jullie moeten deze blog echt volgen ! Een echte aanrader, ookal staan er nog niet veel artikels online ik ben er zeker van dat het binnen de korste keren een mega hit wordt !

flash kopie Foto’s

lgoog kopieDSC_1003screenchot kopieLiefs leen


 

Kenden jullie ALuminiumfolie ? Laat weten wat je ervan vind !

Bye Bye sweeties en see you next time

9 gedachten over “De tiende !

Geef een reactie

